پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

دختر نازم پارمیس

سفر به اردبیل

1393/5/31 10:35
نویسنده : مامان
197 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز جاتون خالی رفته بودیم اردبیل....

بابا و عمو و عمه ها مامان بزرگ پنجشنبه صبح (23 مرداد)با ماشین راه افتادن و از اونجایی که پارمیس توراه خیلی اذیت میکنه منو پارمیس جمعه صبح با هواپیما رفتیم.....

10/30 صبح ساعت پرواز بود با تاخیر شد 11/30

.

.

تو فرودگاه دخترم داشت مطالعه میکرد

خلاصه رفتیم سوار شدیم و پارمیس شروع کرد این چیه من میگفتم هواپیما

دوباره

این چیه من میگفتم هواپیما

انقدر تکرار کردیم که یه خانومی کنارمون نشسته بود اعصابش خورد شد گفت چند بار میپرسی دخترم هواپیماست دیگه خخخخخخخخخخخخخخخ

خلاصه پارمیس توجیه شد که هواپیماست

یه قوطی اب معدنی دادن بهش شروع کرد پارمیس این چیه این چه و ادامه ماجرا..........

بعد از یه ربع خلبان گفت داریم نزدیک میشیم اما هوا طوفانیه اگه نتونستیم بشینیم باید برگردیم تهران.....حالا منم یاده اون هواپیما تازه سقوط کرده افتادم اشک تو چشمام جمع شد همش صلوات میفرستادم ....خلاصه به زور هواپیما خودشو نشوند ولی چند باری سکته کردم

جمعه تا رسیدم شروع کردیم اماده شدن برای عروسی

شنبه رفتیم اب گرم سرعین پارمیس از اولش شروع به گریه کرد فقط دودیقه بردمش تو اب بعد بیرون بودیم ....بعد مادرشوهرم بغلش کرد منم چند دیقه رفتم تو اب و بعدش چون نمیموند و تو اب نمیومد رفتم لباس تنش کردم گفتم سرما میخوره

یکشنبه رفتیم جنگل

.

.

دوشنبه هم رفتیم یه روستا نزدیک گردنه حیران خیلی قشنگ بود یه رودخونه هم داشت پارمیس هی سنگ مینداخت توش کلا همه سنگهای اون ناحیه رو دخترم زحمت کشید ریخت تو رودخونه

.

بعد ازظهر هم رفتیم بازار استارا تا شب اونجا بودیم یه مقدار خرید کردیم ولی بعضی چیزاش که من تهران هم قیمت داشتم از تهران گرون تر میدادن

سه شنبه هم حدود ظهر بود راه افتادیم اومدیم خونه

.

.

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

آویسا
1 شهریور 93 15:44
خوب خداروشکر معلومه که حسابی خوش گذشته.همیشه به شادی فدای اون خنده های قشنگ پارمیس جوناون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
Khale farnaz
2 شهریور 93 19:22
Gholbonet belam khaleeeee khosh bashi hamisheee
مامان
پاسخ
شادی
7 شهریور 93 9:18
همیشه به سفر و گردش عزیزم. خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته. چه برخورد زشتی داشته اون خانمه. خوب بچه است دیگه.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ...اره اونم پیرزن بود ماهم به خنده گذروندیم
نی نی عکس
7 شهریور 93 18:17
ماشاالله چه نی نی نازی ز بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir
ما می هستی
8 شهریور 93 13:55
خداروشکر که بهتون خوش گذشته فرزانه جونم
مامان
پاسخ
قربونت برم عسیسم