پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازم پارمیس

حرف زدن پارمیس

1392/9/11 2:00
نویسنده : مامان
368 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چند روز بیشتر به 1 سالگیت نمونده خیلی دوست داری حرف بزنی هی بهم میگی

اده بابا دد بیده ماما

بعد من نمیفهمم چی میگی از دستم ناراحت میشی قهر میکنی سرتو میزاری زمین گریه میکنی

گوشی تلفن رو میزاری دم گوشت میگی ادو

کنترل رو میبری سمت تلویزیون بعد به مامفهمونی اهنگ بزار بعد که برات میزارم ذوق میکنی و میرقصی و دست میزنی

این حرکت هم یاد گرفتی انجام میدی بعد از لای پاهات میخندی بهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی هستی
11 آذر 92 12:31
وای فرزانه اینارو که تعریف میکنی دلم میخواد بخورمش پارمیس جونم رو خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
ممنون فاطمه جون هستی هم خیلی خوردنی هست ماشالله خدا حفظش کنه
مامانی درسا
15 آذر 92 2:23
عزیزم سلام تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خدا دختر خوشگتو حفظ کنه
لیلا دختر دایی
18 بهمن 92 16:32
فرزانه جون خدا حفظش کنه.مثل خودت خوشگله
مامان
پاسخ
لطف داری لیل جونم چشماتون قشنگ میبینه
اسما
7 تیر 99 17:36
من عاشق پارمیس هستم چون از اون کلی رقص و کلی چالش و دابسمش یاد گرفت قربونه پارمیس و خواهرش هردو تاشون عشق است خدا حفظشون کنه من عاشق پارمیس هستم😘