پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

دختر نازم پارمیس

جشن تولد 2 سالگی

1393/10/14 12:22
نویسنده : مامان
1,927 بازدید
اشتراک گذاری

                            

گل بوسه به شب زد رخ ماه صبح دمید

                               ازقاصدک عشق خبر دختر باران رسید

صد چلچله چه چه زد و بوی ثمن امد

                              صدولوله برپا شد دختر پاییزی ام امد

دختر پاییزی ام

تو هیچ چیز کم نداری برای همه چیز من بودن

                                            تولدت مباااااااااااااارک

.

عزیزم جمعه با یک ماه تاخیر برات جشن تولد گرفتیم چون روز تولدت تو ماه صفر افتاده بود

جشنت رو با تم سفید برفی برگزار کردیم همه چی عالی بود و حسابی خوش گذشت...

.

.

پارمیس و مهسا عزیزم

.

.

این میز ارایش هم کادو عمه ناهید جون هست

.

.

بابابزرگ برات گوشواره خرید ..بابا برات پلاک پروانه ای خرید ...مریم جون عروسک سفید برفی و هفت کوتوله خرید

مهمونهای دیگه هم برات پول گزاشتن ....دسته همشونم درد نکنهHeart Smile

 

پسندها (2)

نظرات (7)

ما می هستی
14 دی 93 13:58
تولدت مبارک عروسکه خاله دستم مامانی خوش سلیقه هم درد نکنه عالی شده
مامان
پاسخ
ممنون فاطمه جون لطف داری
...
14 دی 93 16:23
من دنبال 1 داستان قشنگ میگردم برای بچه ها و نمیخوام داستان هایی باشه که بارها شنیدن و جاهای دیگه هم میشنون شما وبلاگ یا سایتی رو میشناسید که داستان های خوب داشته باشه ؟
آویسا
15 دی 93 0:44
جاااااااانم کلی کیف کردم
مامان
پاسخ
mamane mahya
20 دی 93 22:03
salam azizam tavalodet mobarak che naz shodi enshalah arosi nazi beshi golam
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
شادی
21 دی 93 10:18
مبارک باشه عزیزم. مثل همیشه خوشگل و ناز. ایشالا همیشه به جشن و شادی. ببوسش این دخمل جیگر
مامان
پاسخ
ممنون شادی جونم لطف داری بوس برای خاله
مامان و بابا
22 دی 93 22:21
سلام خانومی عزیزم خدا نی نی تو برات نگه داره گلم نی نی نازی هستش از طرف من ببوسش به وبلاگ منم سر بزن منم مامان دوتا نی نی هستم خوشحال نیشم سر بزنی
مامان
پاسخ
سلام عزیرم خیلی خوشحال شدم از اشناییتون چشم حتما
Khale Farnaz
11 فروردین 94 1:17
TavaloDeT mobaraaaaaaKkkkk eshgheeee mnnnnn ishaLa 100000sale giiT
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونی