پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازم پارمیس

17/5 ماهگی!!!

1393/2/31 11:19
نویسنده : مامان
208 بازدید
اشتراک گذاری

خب نتونستم پست برای 17 ماهگی بزارم گفتم لااقل برای 17/5 ماهگی بزارم

باز رفتیم تو کار ماست و پنیر که خدا رو شکر با موفقیت بوده در نتیجه اون دفعه جدی جدی میکروبی ویروسی چیزی بود که مصادف شد با زمان تست ما ..........

خیلی شیطون شدی باید چهار چشمی مراقبت باشم خیلی حرف زدنت بهتر شده همه چیزو سعی میکنی تکرار کنی البته شبیهش رو میگی خندم میگیره از حرف زدنت اگه تو این مورد به من رفته باشی تا 5 سالگی کلمات رو اشتباه میگی خخخخخخخخخ

اینجا انقدر بازی کردی بعد رو پام دراز کشیدی کارتون ببینی دیدم خوابیدی دفعه اولت بود اینجوری غش کردی

تو این عکس هم دخترم شما رو اشنا میکنه با گوش ...بینی...شکم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی هستی
1 خرداد 93 0:26
ای خدا دورت بگردم الهی خاله جون ماشالا داره اعضای بدنش رو یاد میگیره
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله
آویسا
1 خرداد 93 0:39
آخی چقدر قشنگ کلی کیف کردم
مامان
پاسخ
Khale farnaz
1 خرداد 93 16:40
Heeeeeeeeee che nanaz shodiiiiiiiii bala
مامان
پاسخ
الهام
1 خرداد 93 17:48
عاشقه این عکسه خواب پارمیس شدم رفت........بیاید منو جمع کنید غش و ضغف رفتم
مامان
پاسخ
افسانه
23 خرداد 93 21:46
وای فدای داری خانومی اخه چه قدر تو باهوش وبانمکی هزارتا بوس
مامان سمانه
9 مرداد 93 2:50
سلام عزیزم رمز به ما نمیدی؟؟
sahar
27 شهریور 93 9:57
سلام میشه منم رمز رو داشته باشم ؟؟؟؟؟؟