پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

دختر نازم پارمیس

و اما.............

1392/11/14 10:17
نویسنده : مامان
150 بازدید
اشتراک گذاری

اونشب بردمش مرکز طبی دکتر گفت الرژی نمیتونه تب بده و از مدفوع نوشت رفتیم ازمایشگاه و نمونه رو دادم گفتن جواب اولیه 2 ساعت دیگه حاضر میشه و جواب کشت هم 5 روز دیگه

.

12 شب شوهرم رفت جواب رو گرفت و به دکتر نشون داد کلی گلبول قرمز و سفید دفع کرده بود که گفت عفونته و سفیکسیم و او ار اس نوشت

منم دارو هاشو دادم ولی باز 5 صبح بود که تبش شدید شد و اسهال زیاد

خلاصه فرداش هم بردم پیشه دکتر خودش دکتر خاوری.. اون هم تایید کرد عفونیه و احتمالا شیگلا هست گفت البته سالمونلا هم میتونه باشه

گفتم به قفس پرنده دست زده میتونه از اون گرفته باشه گفت صد در صد

تا الان یه کم اسهالش کمتر شده و خدا رو شکر تبش هم قطع شد

.

ولی از ترسم تا بعد عید بهش ماست نمیدم بالاخره روده هاش داغون شده تو این چند روز

 

دعا یادتون نره دوستای خوبم....................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی هستی
10 بهمن 92 17:13
خداروشکر که بهتری خوجل خاله
مامان
پاسخ
ممنو فاطمه جون
شادی
12 بهمن 92 19:32
الهی قربونش برم. خیلی براش ناراحت شدم. ایشاله زودتر خوب بشه. نفس منه . حیلی به فکرتون بودم و خیلی دعا کردم
مامان
پاسخ
ممنون شادی جون خیلی لطف کردی اوینا خوشگلمو ببوس
مامان سینا
13 بهمن 92 0:24
الهی شکر که بهتری عزیز دلم
مامان
پاسخ
خیلی ممنون مامان سینا عزیز
mamane mahya
13 بهمن 92 14:54
salam khale khodaro shokr doktor tashkhis dade movazebe gol dokhtar bash enshalah khob mishe
مامان
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم از محبتت